כך תשיגו עיצוב אחיד ומקורי לעובדים

כך תשיגו עיצוב אחיד ומקורי לעובדים

חולצות מודפסות מאפשרות לכל בעל עסק להדפיס חולצות ממותגות המייצגות את העסק בין אם כדרך הלוגו המודפס על גבי החולצה ובין אם כדרך כיתוב מצחיק או מעורר השראה או פשוט כזה המייצג את מה שהעסק מסמל במהותו. ירה מכך, בית עסק יכול לייצר חולצות עם הדפס כדי לחלק לעובדים ובכך לתרום למדד האחידות הקבוצתית. זה כשלעצמו יכול להגיע עם יתרונות מפתיעים, כל זה – בכתבה הקרובה.

מה הן חולצות מודפסות?

ראשית כל, יש לציין, שבעל עסק המעוניין לייצר חולצות מודפסות יכול לעשות זאת בקלות, ביעילות ובמהירות. בייחוד אם מדובר בהדפסות קטנות ובמקרים מסוימים הוא יכול לקבל את החולצות שהזמין מהיום למחר. עקב כך שניתן להזמין בכמויות קטנות, ניתן כמובן להתנסות במגוון עיצובים כדי לראות מה מהם באמת מדליק את האנשים שעובדים בעסק שלך. בין אם מדובר בחולצות שנועדו להנציח אירוע מסוים (טיול גיבוש של מחלקת מכירות 2022 לדוגמה), ובין אם מדובר בחולצות שונות לתפקידים שונים. כמו לדוגמה, חולצת פולו מודפסת למנהלים וכיוצא בזה.

לפני שנדבר על שלל היתרונות הגלומים בהדפסה על חולצות, ניתן לציין לרגע את עניין המחיר. עקרונית, להדפסה על חולצות יש סף מחיר נמוך יחסית. ניתן מלכתחילה לבקש הצעת מחיר עבור כמות נתונה של חולצות, כאשר ניתן לצפות שהזמנות גדולות יותר יזכו בהנחה גבוהה יותר, לפחות בחלק מהמקרים. חולצות מודפסות הן מעין חולצות רגילות שיש עליהן תמונה, עיצוב או כיתוב ולרוב הן בצבע סולידי ואחיד (לבן, שחור וכן הלאה). ניתן להדפיס על מגוון בדים שונים ולייצר גזרות שונות: בין אם ברמת הצווארון, השרוולים, אורך החולצה וכיוצא בזה.

מה היתרונות הגלומים בהדפסת חולצות?

  • ניתן להתאים אישית חולצות כך שיתאימו לטעמים האישיים של אנשים בקבוצה / בעסק.
  • כל מי שיודע להתעסק קצת עם תוכנת גרפיקה יכול לייצר עיצובים חדשים שניתן להדפיס על חולצה.
  • חולצות שיש להן מסר אישי יכולות לאחד בין אנשים השותפים לאותו מסר / חוויה עליה מבוסס המסר (כמו לדוגמה, כיתוב המסמל חוויה שהתרחשה בארגון מסוים המזכירה לכולם את הקשר שלהם לארגון)
  • חולצות מודפסות יכולות לאפשר לאנשים תחושה של אחווה ואחידות, כאשר כולם לובשים את אותה חולצה ייחודית.
  • חולצות אחידות מספקות לאנשים סיבה לדבר ולפטפט, ולהכיר אחד את השני – גם אם מעולם לא התראו ורק כעת נפגשו וגילו שהם לובשים את אותה חולצה.
  • חולצות אחידות יכולות להשרות אווירה של צוות ואחדות בארגון / בכנס. תחושה של "ביחדנס".
  • בעל העסק (או לפחות, מחלקת שיווק / מחלקת משאבי אנוש) מחליט מה וכמה לייצר, ועל פי כן – כמה לשלם.
  • ניתן להשתמש בחולצות מודפסות כדי להפיץ את המסר ולהעלות מודעות למותג, אשר עיצובו ו/או מסריו מודפסים על גבי החולצה.

לסיכומו של דבר

חולצות יכולות לאפשר לבעל עסק להפיץ את מסריו (על ידי החולצות שאנשים בעסק לובשים בתוך ומחוץ לארגון) ברבים ובפומבי. כמו גם לייצר ולהשרות תחושה של "ביחדנס". "כולם אותו הדבר", ועם זאת כולם נמצאים במרחב למען מטרה אחת – לקדם ולתמוך בהצלחתו של העסק / הארגון / התנועה / הגוף שייצר להם את החולצה המיוחדת. ניתן להדפיס את החולצות כדרך המפעלים של אלי פרינט, שיש שיתארו אותם בית מקדש לייצור חולצות בצבעים, גדלים וסגנונות שונים. ניתן להיוועץ בצוות החברה כדי לחשוב ולהעלות רעיונות גרפיים נוספים ולייצר חולצות בהדפסים שונים למטרות שונות. אלי פרינט שואפים לאיכות, מקצועיות והצעות מחיר אטרקטיביות. ניתן ליצור קשר לקבלת פרטים נוספים.

שיתוף:

לייעוץ חינם והצעת מחיר משתלמת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם