מתנות פרידה יצירתיות: הוספת נופך אישי למתנת פרידה

פרידות הן חלק בלתי נמנע מהחיים. בין אם זה בן משפחה אהוב שמתחיל פרק חדש בחייו, חבר שעובר לעיר אחרת, או עמית לעבודה שממשיך הלאה לדבר הגדול הבא – פרידות מסמנות את סיומו של מסע אחד ותחילתו של אחר.

ברגעים מרירים-מתוקים כאלו, אנו מבקשים למצוא דרך להביע את ההערכה, האהבה והאיחולים שלנו לאדם שיוצא לדרך חדשה. אחת הדרכים הטובות לעשות זאת, היא באמצעות מתנת פרידה מקורית עם מגע אישי.

השורות הבאות נכתבו עבור מי שמחפש מתנות מקוריות לפרידה ומציעות רעיונות לעיצוב מתנה בהתאמה אישית.

 

המשמעות של מתנות פרידה

למתנות פרידה יש ​​משקל רגשי משמעותי, שכן, הן מסמלות את הקשר בין אנשים ואת הדרך המשותפת שעשו יחדיו.

מתנות פרידה מקוריות, שעוצבו ונוצרו מתוך מחשבה על מי שמקבל אותן, הן אות הערכה ומזכרת מרגשת, לכל אותם רגעים משותפים ולהשפעה של האדם ממנו נפרדים, על חיינו.

הרבה פעמים, מתנה אישית ומיוחדת, גם אם היא סמלית ופשוטה, מעבירה את המסר בצורה חזקה ועוצמתית, הרבה יותר מאשר מתנה יקרה אך סתמית, או מאשר בילוי פרידה מתוחכם.

 

עיצוב מתנה מיוחדת בעזרת מעט יצירתיות ודמיון

הסוד בעיצוב מתנה מיוחדת, טמון בהתאמה אישית שלה, למקבל המתנה.

היא יכולה להתייחס לבדיחה פרטית, להזכיר אירוע משותף ראוי לציון, לרמוז להיבט מסוים באופיו של המקבל, לציין משפט שהוא מרבה להשתמש בו, או להדגיש כל נושא אחר בעל אופי אישי.

כדי להעניק למתנה את אותו נופך אישי ייחודי, הדרך הטובה ביותר היא לעשות שימוש בטקסטים, בתצלומים, באיורים ובכל דימוי ויזואלי אחר, להעברת המסר הרצוי.

תודות לטכנולוגיות הדפסה מתקדמות, ב"אליפרינט" ניתן להדפיס כל עיצוב, כיתוב ותמונה, על מגוון רחב של מוצרים ובכל כמות, החל מפריט בודד ועד למאות ולאלפי פריטים.

 

רעיונות למתנות פרידה אישיות ומקוריות

  • מתנות פרידה עם הקדשה – הקדשה אישית היא דרך קלה ופשוטה להביע רגש והערכה. היא יכולה להיות רשמית וייצוגית, או לבבית ומרגשת.
  • הדפסת כיתוב על פריט שימושי ויום-יומי – חולצה או כובע שמדפיסים עליהם משפט פרידה שנון, מצחיק, או מרגש, הם מתנה שימושית, שתלווה את המקבל לאורך זמן ותעלה חיוך על פניו בכל פעם מחדש.
  • הדפסת תמונה משותפת – צדק מי שאמר שתמונה אחת שווה אלף מילים. זה נכון כפליים כאשר יש לתמונה יש משמעות אישית.
  • הדפסת מפה שבה מסומנים מקומות בעלי משמעות משותפת – מתנה נפלאה ומרגשת, שמזכירה ציוני דרך, טיולים וחוויות משותפות עם האדם שנפרדים ממנו.

 

רעיונות למוצרים שניתן להדפיס עליהם ב"אליפרינט"

  • חולצות – ב"אליפרינט" יש מבחר עצום של חולצות בקשת רחבה של גזרות: פולו, צווארון וי, חולצות דרייפיט, חולצות אמריקאיות, חולצות עם שרוול קצר או ארוך, גופיות, ועוד.החולצות איכותיות, עשויות מבדים בהרכב מאה אחוז כותנה וקיימות בדגמים לנשים, לגברים וגם לילדים.
  • תיקים – תיקי גב, תיקי קניות, שקיות עם ידיות מכותנה או יוטה – על כולם ניתן להדפיס כל דבר, כיד הדמיון הטובה.
  • כובעים – אצל "אליפרינט" ניתן למצוא מגוון ענק של כובעים מכל סוג, צבע וחומר. כמו כל שאר הפריטים בקטלוג, כובע הוא פריט שימושי ביותר ומבין קשת הדגמים ניתן למצוא בדיוק את האחד שיתאים כמתנה.

לסיכום, הדפסה על פריטי טקסטיל שימושיים, היא דרך מקורית ומרגשת להיפרד מאנשים אהובים. עם קצת יצירתיות, אפשר למצוא את המתנה המושלמת, שתגרום להם להרגיש מוערכים ויקרים.

אם אתם מעוניינים ליצור עיצוב מקורי להדפסה על חולצה, תיק, או כובע – הגעתם בדיוק למקום הנכון.

אנו, בחברת "אליפרינט",  מתמחים בהדפסה על מוצרים שונים ומציעים עשרות שנות ניסיון ואיכות ללא פשרות.

סטנדרט השירות הגבוה שלנו, מבטיח שכל פריט יעוצב בקפידה ובמסירות ויגיע ליעדו באופן מהיר ויעיל.

 

לפרטים נוספים, הצעת מחיר, ייעוץ והזמנה, צרו עמנו קשר:

בשיחת טלפון או בווטסאפ: 055-227-2222  |  בדוא"ל: [email protected]

שיתוף:

לייעוץ חינם והצעת מחיר משתלמת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם