הדפסת לוגו של חברה על חולצות וגופיות

הדפסת לוגו של חברה על חולצות וגופיות

מהי מטרתה של הדפסת לוגו על חולצות? ובכן, ברמה הפשוטה ביותר, מדובר בדרך לתייג חולצות ובכך לשייך אותן לארגון, לעסק או לקבוצה כלשהי. בהקשר אחד, הלוגו יכול לסמל קבוצת ספורט. בהקשר אחר, הלוגו יכול לסמל בית עסק נתון. בהקשר נוסף הלוגו יכול לסמל גוף רפואי הפועל בשטח מדיני כלשהו. ובקיצור, הלוגו מאפשר לזהות את הארגון שהחולצה שייכת אליו, ולתת פרטים נוספים על האוריינטציה של מי שלובש אותה.

מהי הדפסת לוגו על חולצות?

שמענו פעם סיפור על מקומיים במדינה רחוקה בחוץ לארץ, שכאשר הם פוגשים באדם אחר הם שואלים אותו 3 שאלות, גם אם הם לא פגשו בו מעולם. השאלות הן: מאיפה אתה בא, לאן אתה הולך והאם אתה נשוי. שאלות אלו נועדו לעזור להם להבין במי מדובר, פחות או יותר ומה מעשיו "בשכונה". באופן דומה, אנחנו יכולים להשתמש בחולצות מותאמות אישית, מודפסות לוגו, כדי לעשות מעין טריאנגולציה או אוריינטציה לאנשים שאנו פוגשים. אנחנו מבינים שאם מישהו לובש חולצה עם לוגו של עסק, הוא כנראה עובד בו. אם מישהו לובש חולצה עם לוגו של מד"א, הוא כנראה עובד או מתנדב בארגון זה.

הידע הזה יכול לשרת אותנו רבות. לדוגמה, אם אנחנו נכנסים לבית עסק, אנחנו יכולים בנקל לזהות מי עובד שם. ובכך גם לדעת למי לגשת, ובאיזה הקשר. ואם אנחנו נמצאים באירוע מרובה משתתפים ורוצים לדבר עם איש מהצוות הרפואי, עצם נוכחות הלוגו בחולצה שלו יכולה ליידע על כך. לוגו הוא מעין אלמנט גרפי המסמל את המשמעויות העומדות מאחוריו. ישנן חברות שהדביקו לוגו שנראה להן טוב באותה תקופת זמן שהמציאו אותו וישנן חברות שהרכיבו את הלוגו שלהן על בסיס משמעויות מסוימות שהוא מסמל עבורן. כך או כך, הלוגו יכול, לעיני חוץ להצביע ישירות על המקום ממנו אדם הגיע, מה הוא עושה בהקשר נתון (אם כי זה לא בהכרח מרמז על מעשיו בזירה), ואיזו סוג של אינטראקציה ניתן לנהל איתו מתוקף התפקיד שהוא לובש.

כלומר, זה הרבה יותר קל לעצור רגע, לתת לבאונסר בכניסה למועדון לבדוק אותך, באם יש לו לוגו של המועדון על החולצה, מאשר אם היה אדם אקראי שלובש בגדים אקראיים. יש מעין תיאום ציפיות המתרחש כאשר מבינים מה הסיטואציה ומה מתרחש בה. הלוגו כמו יכול לבשר על התפקידים הקיימים מבעוד מועד, עוד לפני שמישהו מהמשתתפים דיבר. יתרה מכך, לוגו יכול להפיץ את שמו של עסק ברבים. במקרים מסוימים, לוגו מתקשר תפקיד מסוים (כמו איש בצוות רפואה, באונסר בכניסה למועדון וכיוצא בזה), ובמקרים אחרים הוא מתקשר דווקא שייכות לארגון או לקבוצה.

מה יתרונותיה של הדפסת לוגו על חולצות?

  • ניתן מראש ולמפרע לאתר בעלי תפקידים בהקשר נתון גם מבלי להכיר אותם קודם לכן.
  • ניתן לבשר ולהצהיר על שייכות לארגון או לקבוצה מסוימת.
  • ניתן ליצור מעין תלבושת אחידה לכל הנמצאים בהקשר של ארגון או חברה מסוימת, כמו קבוצת ספורט או חברת הייטק.
  • ניתן להדפיס לוגו על כל חולצה באשר היא, ובכך לייצר מגוון – אם לא ברמת הלוגו אז במגוון החולצות עליהן ניתן להדפיס אותו.

לסיכומו של דבר

חולצה עם לוגו יכולה לתקשר הרבה על תפקידו של אדם בהקשר נתון. בין אם מדובר באדם מגיע מטעם צוות מקצועי כלשהו, ובין אם מדובר באדם שלובש חולצה המרמזת על כך שהוא עובד או שותף לקבוצה, חברה או ארגון כלשהו. בחברת אלי פרינט ניתן להדפיס לוגואים על חולצות איכותיות, במהירות; ואף גם עבור חולצות בודדות.

שיתוף:

לייעוץ חינם והצעת מחיר משתלמת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם