הדפסה בעיצוב אישי – איכות זה שם המשחק

הדפסה בעיצוב אישי - איכות זה שם המשחק

אחד הניסים הגדולים ביותר של הטכנולוגיה המודרנית הוא היכולת לבצע הדפסת חולצות בעיצוב אישי. האם אנחנו מגזימים? ובכן, מספיק להסתכל על אחת מהחולצות המותאמות אישית שיצאו ממפעלינו כדי להיווכח באיכות האלוהית, בכיתוב היצירתי (ולעתים המצחיק ביותר), ובלבוש המדויק לצרכי האדם שהזמין אותו כדי להבין בעצמנו האם אנחנו צוחקים בפסקה זו או שלא. בכתבה זו נדבר קמעא על הצורך בהדפסה על גבי חולצות באופן מותאם אישית ועם זאת איכותי וייצוגי.

מהי הדפסת חולצות בעיצוב אישי מן הסוג האיכותי במיוחד?

ראשית כל, כשאנחנו מדברים על הדפסת חולצות בעיצוב אישי אנחנו מדברים על אומנות. האם אנחנו מגזימים? תלוי מי שואלים. אם שואלים את אלי פרינט, הרי שהם מצהירים על הדפסת חולצות שכזאת כאומנות החברה. למעשה, אם מסתכלים באתר החברה אפשר לראות שאלי פרינט מונים רכיבים מסוימים להדפסת חולצות מוצלחת. כך שאנחנו כבר עוברים מממד האומנות לממד המדע. כאשר אנחנו רוצים לייצר חולצה מודפסת בהתאמה אישית, אנחנו יכולים לקחת בחשבון קודם כל את רכיבי האיכות של החולצה, דהיינו איכות החולצה עצמה, סוג ההדפסה ואיכות ההדפסה. במה מודבר?

ובכן, חולצה איכותית היא חולצה שיש בה חומרים איכותיים. יתרה מכך, יש להתאים את חומרי החולצה לסוג ההדפסה ולהדפסה עצמה. אם ניקח לדוגמה חלוצות כותנה סטנדרטיות, הרי שניתן למדוד את איכותה באופן ממשי כדרך מדידת המשקל של החולצה. כדוגמה, חולצת מדיום איכותית אמורה לשקול עד 190 גרם, בעוד שחולצה שאינה איכותית לכאורה תגיע למשקל 100 גרם ופחות מכך. שנית, נוכל לציין את סוג ההדפסה. סוג ההדפסה יכול למצוא ביטוי בדרכים שונות וגם איכות ההדפסה תשתנה על בסיס הטכנולוגיות בהם עושים שימוש בתהליך ההדפסה.
בתהליך של הדפסת מדבקה, מדפיסים חולצות עם מדבקה ייעודית לבד. מדובר באחת השיטות הוותיקות להדפסת חולצות ויש שעושים בה שימוש גם בימים אלו הודות לעלותה הזולה ותוצאותיה האיכותיות באופן יחסי. בתהליך

של הדפסה בהטבעה, ניתן להדפיס חולצות כדרך תהליך הדפסה המשדך למעשה בין הבד עצמו להדפס. מדובר בשיטה שיכולה לשמש הדפסות בכמות מרובה ויכולה, יש שיגידו, להחזיק מעמד למשך כמות מרובה של כביסות. ולבסוף, אלי פרינט מדברים גם על הדפסה דיגיטלית, או בשמה השני – הדפסה בלייזר המאפשרת להנפיק תוצאות חדות באופן ייחודי, אם כי זה מתבסס על הטכנולוגיה בה עושים שימוש. מדובר בהדפסה בעלות גבוה יחסית ועם זאת יש שיגידו שתוצאותיה שוות זאת.

על כן, לסיכומו של דבר – בהינתן חומרי חולצה איכותיים (יש לזכור את חולצת הכותנה "הכבדה"), מדפסות איכותיות, מדבקות איכותיות והתאמת בד החולצה לסוג ההדפסה – ניתן להזרים את החוש האומנותי שלנו, כדרך כל חלקי הפסיפס כדי לייצר הדפסת חולצות בעיצוב אישי מן האגדות.

מה מייחד הדפסתן של חולצות איכותיות במיוחד?

  • מדובר במדע ובאומנות. מצד אחד, אנחנו רוצים להקפיד על החלקים "הקשיחים" של המשוואה: איכות החומרים, איכות ההדפסה והתאמת ההדפס לבד. ומצד שני אנחנו רוצים לתת למיצים היצירתיים לזרום ולייצר יצירה אלוהית, ייחודית ומדהימה במיוחד.
  • ישנן שיטות שונות להדפסת חולצות. לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות שלה. השיטה היקרה ביותר, הדפסה דיגיטלית / בלייזר יכולה לעלות יותר ועם זאת להעניק הדפס איכותי יותר (תלוי הקשר).
  • גם אם מצאנו את שיטת ההדפסה האיכותית ביותר, כמו גם את חומרי החולצה האיכותיים ביותר – יש לוודא כי ההדפס אכן מתאים לבד החולצה.

לסיכומו של דבר

יש לא מעט דרכים להדפיס חולצה איכותית. ניתן ליצור קשר עם אלי פרינט, שיש הרואים במפעלי החברה כבית מקדש של בגדים. ניתן להיוועץ בצוות החברה השואף להעניק שירות אדיב ונדיב, כדי להבין מה מייצר חולצה איכותית ומותאמת אישית ואף לחשוב יחדיו על רעיונות חדשים להדפסה מותאמת אישית.

שיתוף:

לייעוץ חינם והצעת מחיר משתלמת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם