הדפסה על חולצה לשנים ארוכות

כאשר חושבים על הדפסה על חולצה לא לוקחים בחשבון את איכות ההדפסה או כמה זמן ההדפסה תחזיק. גם בחנויות הדפסה הטובות ביותר צריך לדעת על איזה סוג בד להדפיס בכדי שתתקבל התוצאה הטובה לטווח הארוך.

אחד הכללים הראשיים בשמירת חולצה מודפסת היא לא לחשוף אותה ישירות לשמש, במיוחד אם מדובר בהדפסה על חולצה כהה. לא רק שזה עלול לגרום לחולצה לדהות, אלא להוריד את ההדפסה בצורה ישירה כתוצאה מהחשיפה לשמש.

כאשר מגיעים לעשות הדפסה על חולצה צריך לדאוג לא רק להדפסה עצמה, אלא לסוג בד החולצה עליה מדפיסים. חולצות משי אולי יקרות, אך מחזיקות לטווח יותר ארוך מבדים אחרים.

פוליאסטר לדוגמא הוא בד זול וטוב יחסית, אך כאשר מגהצים חולצת פוליאסטר מודפסת, זה עלול להרוס את ההדפסה כליל.

אם תחפשו היטב בארון של אמא או אבא, תוכלו למצוא חולצות מהזמן שבו הם היו צעירים ותופתעו לגלות שחולצות הרטרו שלהם שמורות היטב. גופיית ה”בננהרמה” של אמא נראית חדשה גם היום והטי שירט האהוב של אבא עם “לד זפלין” עדיין נראית רלוונטית, גם כיום.

בשנות ה-70 פרח תחום הדפסה על חולצה ומעטים יודעים שדווקא השנים הראשונות של התחום היו הכי איכותיות. ניתן למצוא חולצות רבות מאותן השנים שעדיין מחזיקות מעמד.

הדפסה על חולצה צריכה להיעשות בחנות מקצועית בעלת מוניטין ומומלץ לבדוק את סוג הבד עליו מדפיסים לכם במידה ורוצים להישאר עם ההדפסה החדשה לעוד שנים רבות.