ביגוד לעסקים

מחירי מבצע לעסקים בינוניים וגדולים.

לקבלת הצעת מחיר משתלמת: לחצו כאן

הדפסה על חולצות היא האומנות שלנו, ומה צריך לדעת על חולצה שרוצים שתחזיק לאורך זמן ותתאים לעובדים שלנו?

יש לקחת בחשבון את המרכיבים הבאים:

  1. איכות החולצה.
  2. סוג ההדפסה.
  3. איכות ההדפסה.

1. איכות החולצה:

איכות חולצות נקבעות לפי החומרים מהם עשויים החולצה , התאמת חומר החולצה לסוג ההדפסה וההדפסה עצמה, אם מתייחסים לחולצות כותנה סטנדרטיות – אפשר למדוד איכות חולצה לפי משקלה – חולצות איכותיות במידה M יכולות להגיע עד 190 גרם וחולצות שאינם איכותיות יכולות להמצא באותה המידה במשקל 140 גרם ופחות.

2. סוג ההדפסה

סוג ההדפסה יכול להתבטא בדרכים שונות ואיכות ההדפסה בכל שיטה גם משתנת לפי הטכנולוגיות בהם משתמשים:

  1. הדפסת משי: הדפסת משי היא השיטה הוותיקה ביותר ועד היום בשימוש משום שהיא הזולה ביותר ועדיין יכולה להוציא תוצאות איכותיות אך לא ברמה של ההדפסה הדיגיטלית.
  2. הדפסה דיגיטלית בהטבעה: הדפסת חולצות בהטבעה כך שהדיו עובר על החולצה. מאפשר הדפסה שמשדכת בין הבד להדפס והדפסה זו לרוב משמשת הדפסות מרובות , האיכות מאוד גבוהה ומחזיקה הרבה כביסות.
  3. הדפסה דיגיטלית (הדפסה בלייזר): הדפסה על חולצות בלייזר יכולה להביא תוצאות חדות במיוחד (תלוי בטכנולוגיה) והדפסה זו נחשבת ליקרה יחסית לאחרות אך התוצאות בהתאם.

3. איכות ההדפסה

יש לזכור כי בכל שיטה של הדפסה על חולצות, יש מדפסות איכותיות יותר ופחות, יש מדבקות טובות יותר ופחות , איכות החולצה משפיעה גם היא והתאמת בד החולצה לסוג ההדפסה האידאלי.

באליפרינט לקוחותינו יעידו שאיכות החולצות ואיכות ההדפסה אצלנו – מכל סוג, הוא ברמה הגבוהה ביותר תוך מתן שירות אדיב לכל דורש.

התקשרו אלינו לפרטים והזמנות: 055-227-2222

צור קשר

לייעוץ חינם והצעת מחיר משתלמת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

שירותים נוספים