חולצות מודפסות רק באלי פרינט

אלי פרינט זהו מפעל בתל אביב שמייצר חולצות מודפסות מכל הסוגים, הצבעים והגדלים לרשתות אופנה, לצה”ל, לזוגות לקראת חתונה, מועדוני ספורט ולעוד אוכלוסיות רבות.

אלי פרינט ידועה בשירות המהיר והמקצועי שלה ואהובה בזכות חולצות מודפסות שהיא מייצרת אשר מחזיקות לשנים רבות.

לאחרונה, נכנסו לאופנה חולצות הדרייפיט שמנדפות זיעה ולא משאירות כתמים נראים לעין. חולצות אלה אהובות בעיקר ע”י מתאמנים, ספורטאים ומאמנים.

למעשה, אלי פרינט מדפיסים חולצות מודפסות לחדרי כושר ולמאמני כושר אישיים שמבקשים כיתוב “מאמן כושר” מאחור ולוגו של חדר הכושר בו הם עובדים מקדימה. לעתים חדר הכושר מזמין חולצות אלה בכמויות אך קורה שגם המאמן בעצמו מגיע לבד ומבצע את ההזמנה.

בנוסף לחולצות מודפסות, אלי פרינט גם מציעים שלל רחב של חולצות לא מודפסות לרכישה. בין היתר תוכלו למצוא בחנות גופיות לגברים ולנשים, חולצות פולו לגברים, חולצות מכופתרות מכל הסוגים, חולצות טריקו לילדים וילדות, קפוצ’ונים ועוד. תמיד יש את אלה שמעדיפים לקנות חולצה חלקה בלי שום הדפס וגם את זה אפשר להשיג באלי פרינט.

עם ניסיון רב בייצור חולצות מודפסות אלי פרינט הפכה ללהיט בתל אביב ובכל רחבי הארץ עם משלוחים מהירים והדפסים שנשארים עם כל אחד לזמן רב.

אלי פרינט מזמינה גם אתכם לחנות המפעל ואולי הרעיון שלכם לחולצה מודפסת יהפוך ללהיט. אז התקשרו אלינו ל-055-2272222 ובואו לבקר.