חולצות מודפסות לפורים

חג פורים הוא חג גדול לילדים. כל ילד רוצה להתחפש למשהו שהוא חולם עליו. ילד אחד רוצה להיות מסי וילד שני מגשים עצמו בתור ג’ון סינה. אבל לא כל תחפושת אפשר לרכוש בשלמותה בגלל שאין להשיג בארץ או שניתן להשיג אך זה עולה הון תועפות. הפתרון המושלם – חולצות מודפסות לפורים אצל אלי פרינט!

כמה פעמים יצא לכם לחפש את הילד לסופרמן אבל החולצה עלתה כל כך הרבה ששקלתם לוותר על התענוג? אבל מצד שני, הילד בוכה ונורא רוצה את התחפושת. אז מה עושים? איך לא משאירים חור בכיס וגם משמחים את הילד?

בפורים הפתרון הכי טוב הוא חולצות מודפסות אצל אלי פרינט. מדפיסים חולצות לתחפושות שלכם וגמרנו. לא עוד תחפושות במחירי עתק! מהפורים הבא תדעו שיש את אלי פרינט. אצלם תוכלו להדפיס כל תחפושת שתרצו ולא רק חולצות, באלי פרינט אפשר גם להדפיס על מכנסיים, כובעים ומה לא?!

בשביל תחפושת של ג’ון סינה צריך רק חולצה וכובע. מדפיסים את הכיתוב המפורסם שלו על החולצה ועל הכובע והילד מבסוט במשך שנה שיצא לו להיות ג’ון סינה.

חולצות מודפסות הם תענוג שלא היה לפני כמה עשורים. אמא הייתה צריכה לתפור או לעבוד שעות בשביל כיתוב אחד מסכן. לא עוד! מהיום אפשר להדפיס כל מה שתרצו באלי פרינט!

רוצים גם להדפיס על חולצה לקראת פורים? צרו קשר עם אלי פרינט במספר 055-2272222 ובואו לעשות את החולצה שלכם כבר היום.

שיתוף:

לייעוץ חינם והצעת מחיר משתלמת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם