חולצות מודפסות כבגדי עבודה

אלי פרינט, חנות המפעל בתל אביב עובדת עם מגוון רחב של עסקים בעבודות כפיים ומדפיסה להם סמלים על חולצות, מכנסיים וכובעים מיוחדים לצורכי עבודה קשה.

בגד עבודה, במיוחד אם מדובר באובראול חייב להיות קשיח ביותר כדי שפועל יוכל לבצע את עבודתו בנוחות ובאין מפריע. באלי פרינט יודעים אילו בגדים צריך להדפיס לכל חברה כזאת ובכך מונעים פציעות רבות בקרב הפועלים.

אבל לא רק בגדי עבודה אפשר להדפיס באלי פרינט, עסקים רבים עושים חולצות מודפסות בכדי לפרסם את העסק שלהם ונותנים חולצה או פריט אחר לכל אחד אצלו עושים עבודה. אין כל צל של ספק שפרסומת של העסק על חולצה היא הפרסומת הטובה ביותר לכל עסק.

מעבר לכך, באלי פרינט מדפיסים סמלים על מכנסיים קשיחים כדי שכל אחד שמביט לעבר הפועל יידע לאיזו חברה הוא שייך ואם אהב את מה שרואה יוכל להתקשר לאותה החברה ולהזמין מהם עבודה גם כן.

בדרך כלל הדפסה של בגדי עבודה כוללת לוגו של העסק, טלפון שבו ניתן להשיג אותו וכתובת אתר האינטרנט. בדרך זו כל אחד יכול ליצור קשר עם העסק ולהביא גם אליו את הפועלים.

גם לכם יש חברה שהפועלים שלה עובדי כפיים? אל תחשבו פעמיים ובואו להדפיס את הפרטים שלכם על בגדי העבודה באלי פרינט. לפרטים נוספים צרו קשר במספר 055-2272222.