הדפסת חולצות באווירה צעירה

הדפסה על חולצות דרייפיט לסוף מסלול בצבא

הדפסת חולצות באווירה צעירה זהו שם המשחק בחנות המפעל בתל אביב של אלי פרינט. צעירים מכל רחבי העיר מגיעים כדי להדפיס חולצות עם הדמויות והכיתובים המגניבים שהם אוהבים. בניגוד לחנויות אחרות שאולי יסתכלו עליכם עקום בכלל כיתוב “Politically Incorrect”, באלי פרינט יברכו אותו בשמחה.

אווירה צעירה זה לא בכדי. כל אחד רוצה להרגיש צעיר. באלי פרינט מציעים הדפסים וכיתובים שלא תמצאו באף מקום אחר. כיתובים שמדברים לבני הנוער ולצעירים, כאלה שבאים לחנות הדפסת חולצות בלי רעיון משלהם ומוצאים את ההדפס המושלם באלבום ההדפסים המפורסם של אלי פרינט.

העובדים בחנות הם חבר’ה צעירים שיודעים איך לדבר בגובה העיניים עם בני הנוער ולהתחבר עמם ברמה האישית. בני נוער וצעירים שביקרו באלי פרינט פעם אחת לא ירצו ללכת לאף מקום אחר אחרי זה. אלי פרינט תהווה עבורם גם מקום להדפסת חולצות וכן למקום מפגש חברתי.

בעל הבית של החנות הוא אחד האנשים הכי מגניבים שתפגשו ותוכלו לדבר אתו שעות. האווירה בחנות תוססת ודינמית ועוברת לכל אחד שבא לבקר. גם האדם העצוב ביותר בארץ שיגיע לחנות ייצא משם עם החולצה האידיאלית עבורו ועם חיוך על שפתיו. זוהי אלי פרינט – חנות הדפסת חולצות שממנה כולם יוצאים עם חיוך על השפתיים.

אז גם אם אתם לא בטוחים שבא לכם להדפיס חולצה, אתם מוזמנים סתם לבוא ולדפדף באלבום ההדפסים שלנו ולהכיר אותנו מקרוב. הדלת פתוחה לכולם!