הדפסה על חולצות תל אביב בסגנון קיצי

כל המשפטים לחולצות מצחיקות לחתונה

בזרועות בולטות ובבטן חשופה

הקיץ הגיע ועמו הגופיות הקצרות. בנים רוצים להציג לראווה את שרירי הזרועות הבולטים והבנות מעוניינות למשוך את הבנים הללו עם גופיות צמודות ויפות.

מקום אחד שמתמחה בהדפסה על חולצות תל אביב הוא אלי פרינט, חנות מפעל להדפסת חולצות בעל מוניטין רב.

באלי פרינט תמצאו הכל

באלי פרינט תוכלו להדפיס כל דבר, החל מבגדי עבודה, בגדי מעצבים ואופנה, עד לכיפות, כובעים וגם חולצות לצבא ולמועדוני ספורט.

הקיץ מביא עמו אתגרים חדשים בכל הקשור להדפסה על חולצות תל אביב. בשונה ממקומות אחרים, אלי פרינט יודעים ליעד את הגופיות הקצרות לעיר ההומה והחוגגת – תל אביב.

חולצות בטן לבנות עם כיתובים מקוריים ומדליקים כגון “הלכתי לחוף פרישמן, אל תחפשו אותי” ומשפטים אחרים שרק תופסים בתל אביב יהפכו כל חולצת בטן ללהיט בקרב החברים.

משפטים שרק מבינים בתל אביב

גם הבנים יכולים להתגאות בהדפסה על חולצות תל אביב שמקורן מהאזור. הדפסות כמו “גם אני מתאמן ליד השגרירות” ישגעו את הבנות עם חולצות הבטן. למי שלא יודע, ליד שגרירות ארה”ב ברחוב הירקון בתל אביב ממוקם חדר הכושר המצליח “הולמס פלייס” וכל התל אביביים יודעים שאם מישהו אומר “הלכתי להתאמן בשגרירות”, משמע שהוא מנוי של הולמס פלייס תל אביב ברחוב הירקון.

חולצות סקסיות.. או לא

יש פנויות ופנויות שלא מתביישים ללכת ברחוב עם כיתובים נועזים בכדי למשוך בני/בנות זוג. לדוגמא: “אני מאמן סקס. אימון ראשון חינם”. לא בטוח עד כמה משפטים כאלה ימשכו את בנות המין היפה, אולם יש אין ספור בנים שמתגאים בגופיות בסגנון עם משפטים דומים.

אז למה אתם מחכים? צרו קשר כבר עכשיו ותדפיסו חולצות לקיץ! 055-2272222.