הדפסה על חולצות לחוגי ילדים

רעיונות לחולצות מצחיקות

אלי פרינט, חנות המפעל להדפסה על חולצות הינה אחת מהחנויות הכי מוכרות בעיר בתחומה. אמאות של ילדי מועדוני ספורט רבים מכירים את החנות בזכות התווית שבגב החולצה ואם אחד המכרים רוצה הדפסה על חולצה הרי שהאמא תדע בדיוק לאן לכוונו – לאלי פרינט!

הדפסה על חולצות של ילדים שמשתתפים בחוגים שדורשים הרבה פעילות זקוקה לחוזק מיוחד, ומי אם לא האמאות של אותם ילדים יודעות כמה חשובה הדפסה על חולצה שלא יורדת בכביסה הראשונה.

רכישת חולצה של החוג שבו הילד משתתף זו זכות גדולה, אך אין באסה גדולה יותר אם יום אחרי הכביסה הלוגו של החוג ירד והכיתוב נמחק. וזה קורה לא מעט!

אך, כאשר מבצעים הדפסה על חולצות באלי פרינט כל האמאות יודעות שהלוגו יישאר לזמן ארוך ושהילד יוכל להתפאר מהכיתוב של החוג עוד שנים רבות.

חוגי ילדים בעיתיים במיוחד הם כל חוגי הקרב מגע למיניהם. הזיעה והמגע הרב שמתרחש בחוגים אלה לעתים גורם לחולצות להפוך לבלויות ואת הסמלים לבלתי נראים. בדיוק לשם כך אלי פרינט שמים דגש על הדפסה חזקה של סמלים ודפוס מיוחד לכיתובים.

המקצוענים של אלי פרינט יוודאו שההדפסה על חולצות לחוגים של הילדים שלכם שעשיתם השנה יחזיקו מעמד במשך 10 השנים הבאות עד שהילדים שלכם ילכו לצבא.

אז גם הילדים שלכם משתתפים בחוגים? התקשרו 055-2272222 ובואו לבקר בחנות המפעל של אלי פרינט ואולי גם אתם תזכו לחולצה שההדפסה שלה תישאר אצלכם להרבה שנים.