הדפסה על חולצות לזוג המאושר

קרדיט: freepik

יום הנישואים זהו ללא ספק היום המאושר בחייו של כל זוג צעיר, שלא לדבר על השמחה של הוריו. אחד הדברים הראשונים שכל זוג עושה זה הדפסה על חולצות לחתן ולחבריו ליום המאושר.

באלי פרינט, חנות מפעל בתל אביב קיימות עשרות גלופות של כיתובים מצחיקים ומקוריים ליום החתונה. אפשר לבחור אחד מהם או לבצע הדפסה על חולצות עם כיתוב משלכם שחשבתם עליו במשך זמן רב.

באלי פרינט תזכו ליחס אדיב שילווה אתכם לקראת היום המשמח בכדי לוודא שהדפסת החולצות תעמוד בדרישות ותשמח אתכם כמו שצריך. שירות מקצועי ואדיב זה שם המשחק באלי פרינט, במיוחד כשמדובר בזוג צעיר העומד להתחתן.

יש זוגות רבים שמדפיסים עותק אחד לכל חולצה ויוצאים בלי לחשוב פעמיים, אך תמיד מומלץ להדפיס 2 עותקים של כל חולצה, במיוחד החולצה של החתן. קרו כבר מקרים ששנייה אחרי שהחתן הוריד את הז’אקט ורצה להלהיב את הנוכחים עם הכיתוב עליו חשב במשך חודשים, מישהו בא ובטעות שפך עליו משקה והכיתוב נעלם שלא היה.

אין ספק שבאלי פרינט תזכו לעותקים של החולצות אחד לאחד ובמקרה שכזה תוכלו לדעת שבחדר מחכה לכם עוד חולצה שתוכלו ללבוש ולהלהיב את הנוכחים בלי בעיות נוספות.

מתחתנים ואין לכם רעיונות מקוריים לכיתוב על החולצה, בואו לאלי פרינט וניתן לכם רעיונות שיגרמו להם לחייך! להזמנות התקשרו בטלפון 055-2272222.