מותגים מובילים להדפסה על החולצה

לא כל חנות הדפסה על חולצה מספקת שירותים למותגים הגדולים. חנויות רבות לא רכשו את המוניטין הדרוש כדי לפעול מול מותגי ענק. כאשר חברת הדפסה על חולצה פועלת בשירות המותגים הגדולים כולם יודעים שחברה זו היא אמינה ובעלת המוניטין הראוי.

חברה אמינה ומובילה שכזו היא אלי פרינט בתל אביב. מפעל הדפסה על חולצה זה עובד עם מיטב מותגי האופנה בעיר ובכל רחבי הארץ. בנוסף להיות ספק של מרבית מותגי האופנה באזור, באלי פרינט גם מדפיסים על בגדי עבודה, לצה”ל ולמועדוני ספורט, עושים הדפסות לאנשים פרטיים וחברות גדולות והכל במפעל ההדפסה שלהם בעיר.

בשנים האחרונות תחום האופנה בעיר צבר תאוצה ומעצבות רבות מקיימות מדי פעם תצוגות אופנה. מעצבות אלה עושות עיצובים רבים לחולצות, גופיות, קפוצ’ונים ועוד. באלי פרינט דואגים להדפיס בצורה כזו שתחמיא למעצבות ובזכות זה כולן כה אוהבות לעבוד עם החברה.

דגמי המעצבים שמודפסים באלי פרינט מעובדות באהבה גדולה ונאמנות רבה כלפי הלקוחות הרבות שמנסות להצליח בתחום העיצוב. אלי פרינט יודעים שטעות אחת בהדפסה והמעצבת עלולה להפסיד את המוניטין שהיא כה נואשת לרכוש לעצמה בתחום.

לאחר שמעצב או מעצבת מסוימים רכשו מספיק מוניטין הם יכולים כעת לצאת לשוק ולמכור את המוצרים שלהם. ומי טוב יותר מאשר אלי פרינט שיטפלו בהדפסה על חולצה שתביא אותם לפסגה?

בשנים האחרונות אלי פרינט סייעו ללא מעט מעצבים להוציא ליינים חדשים של מותגי אופנה וההדפסה על חולצה שלהם הפכה לסמל מסחרי, לא רק של דפוס, אלא גם של הצלחה!

אז התקשרו 055-2272222 ובואו לבקר בחנות המפעל של אלי פרינט!