הדפסה במפעל של אלי פרינט

כל המשפטים לחולצות מצחיקות לחתונה

הדפסה על חולצות עושים רק בחנות המפעל של אלי פרינט! אלי פרינט ידועים בתור בעלי יחסי אנוש מעולים שהופכים את ההתקשרות עמם לנעימה ונוחה. ספקים, אנשי מכירות ואנשים פרטיים מעידים שהאינטראקציה עם אלי פרינט היא כיפית ומהנה.

אלי פרינט מספקים הדפסה על חולצות לכל הבא ליד, בין אם זה חברת נהגי משאית שרוצים הדפס של הלוגו של מכנסי העבודה שלהם, עד לחברות אופנה שמעוניינים בלוגו שיפאר ווסט מעוצב במיוחד לאירוע גדול וכמובן איך אפשר שלא להזכיר את צה”ל שמבצעים הדפסה על חולצות באלי פרינט בכמויות מסחריות או את כל בני השמחה שמדפיסים חולצות לקראת יום חתונתם – והכל באלי פרינט!

לאחרונה, בנוסף להדפסה על חולצות, אלי פרינט החלו להדפיס גם על כובעים וכיפות. חנות המפעל של אלי פרינט הינה בין המבוקשות בכל הארץ וצוות העובדים החרוץ עובד מסביב לשעון כדי לספק את כל הכמויות האדירות של החולצות לכל הלקוחות המרוצים.

כשחברה מצליחה זה לא מקרי. הצלחה באה קודם כל בזכות היחס של החברה ללקוחותיה. אין ספק שאלי פרינט מצטיינת ביחסה ללקוחות שלה ואין לקוח שלא יעיד כמה אדיב ומקצועי הצוות של אלי פרינט.

מעבר לכך, הדפסה על חולצות זו אומנות לכל דבר. החולצה היא כמו פיסת בד וההדפס – הרי שהוא כמו ציור. כל אחד יכול לראות בהדפס משהו אחר, והדפס אחד על מישהו אחד יכול להיתפס כמשהו נחמד ועל מישהו אחר אותו הדפס יכול להיתפס כמשהו פחות יפה. בדיוק כך זה באומנות ואין ספק שאלי פרינט הם מומחים באומנות ההדפסה על חולצות!