חולצות מודפסות למועדוני כדורגל

יש חנויות רבות בארץ לחולצות מודפסות, אך יש חנות אחת ויחידה שידועה בזכות העבודה שלה עם מועדוני הכדורגל וזוהי אלי פרינט, חנות המפעל בתל אביב.

אלי פרינט מספקת חולצות מודפסות עם הסמלים של המועדון בכמויות מסחריות לכל מועדון ומועדון במחירים ההוגנים ביותר בשוק באיכות ההדפסה הטובה ביותר ועם חולצות מהבדים המתאימים ביותר לאופן פעילות זה.

כל מועדון כדורגל בארץ יודע מהיכן לרכוש חולצות עבור השחקנים שלו – רק באלי פרינט. עבודה מול מועדוני כדורגל זה לא רק משלוחים והדפסות נטו, זה גם להכיר את הנפשות הפועלות, לדעת מה הם צריכים ולהעניק להם את זה מבלי שיגידו כל פעם מחדש. מועדונים שעובדים עם אלי פרינט שנים רבות צריכים רק לשלוח משפט אחד לחנות כדי שידעו בדיוק מה הם צריכים ותוך כמה ימים המשלוח כבר יהיה בדרך אליהם.

ההדפסה למועדוני הכדורגל נעשית באהבה רבה מכיוון שהחבר’ה בחנות הם אוהדי כדורגל ידועים והם יודעים שהשחקנים שיצליחו ובהמשך ישחקו בליגה הלאומית לא ישכחו אותם וימליצו עליהם גם לחבריהם.

מה שמבדיל את אלי פרינט מחנויות אחרות זהו היחס המשפחתי שהם מעניקים לשלל לקוחותיהם. כל שחקן ושחקן ירגיש את הבד הרך וילבש את החולצה בנוחות למשך עונות רבות של משחקים. החולצות מודפסות באהבה גדולה ואהבה זו מורגשת כשהשחקנים עולים למגרש ומנצחים את כל מתחריהם.